HP با تبلت ۲۰ اینچی به جمع سازندگان تبلت‌های غول‌پیکر پیوست
 
تکنولوژی جدید

 HP-Envy-Rove-20

 HP از ساخت تبلت جدید ۲۰ اینچی به نام Envy Rove 20 خبر داد. با ساخت این تبلت شرکت HP با شرکت‌های Dell، Sony، Asus و Lenovo در این صنعت نوپا رقابت می‌کند. برخی به این تبلت‌ها All-In-One و برخی دیگر Tabletop (به معنی تبلت رومیزی) می‌گویند. این تبلت‌ها به خاطر قابلیت‌های لمسی و رابط کاربری جدید ویندوز ۸، هم می‌توانند نقش تبلت و هم نقش رایانه‌ی معمولی را بازی کنند. تا کنون این تبلت‌ها در سایز‌های ۱۸ تا ۲۷ اینچی ساخته‌شده‌اند.

Envy Rove 20 بسیار شبیه Sony Vaio Tap 20 است. هر دو ۲۰ اینچ هستند و از پایه‌ی تاشو برای قرار گرفتن به صورت عمودی روی میز بهره می‌برند. Envy Rove 20 همانند Sony Vaio Tap 20، سنگین است (حدود ۵.۵ کیلوگرم) و به خاطر ضخامت زیاد آن، بیشتر داخل خانه استفاده می‌شود.

این تبلت از نوعی تکنولوژی پخش صدا با مارک تجاری Beats مجهز شده است. علاوه بر این از تکنولوژی WiDi نیز پشتیبانی می‌کند. WiDi که توسط اینتل ایجاد شده است، این امکان را به دستگاه می‌دهد که تصویر با کیفیت ۱۰۸۰p HD و صدای ۵٫۱ Surround را به وسیله‌ی WiFi به تلویزیون انتقال دهد. هنوز جزئیات زیادی در مورد دیگر امکانات این تلبت منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد از پردازنده‌های جدید Haswell اینتل بهره ببرد. احتمالاً فروش آن در ماه جولای آغاز می‌شود و زیر ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

قبل از این مدل‌هایی مانند Dell XPS 18 و Lenovo Horizon پر سروصدا ترین مدل‌ها در بازار بودند. Dell XPS 18 دارای یک صفحه‌ی ۱۸ اینچی است و کمی از Envy Rove 20 کوچک تر است. این مدل علاوه بر پایه‌ی تاشو، یک پایه‌ی ثابت نیز دارد که می‌توان تبلت (صفحه‌ی نمایش) را بر روی آن گذاشت و برداشت. مشکلی که پایه‌های ثابت دارد این است که به وسیله‌ی آن نمی‌توان صفحه‌ی نمایش را بالاتر از سطح میز قرار داد (البته اگر نخواهید زیر آن کتاب بگذارید!) و پایین صفحه‌ی نمایش بسیار به سطح میز نزدیک است ولی با پایه‌ی ثابت Dell XPS 18، نمایشگر تبلت مانند مانیتورهای معمولی قدیمی از سطح میز بالاتر قرار می‌گیرد که بسیاری از کاربران بیشتر دوست دارند این‌گونه با رایانه کار کنند.

Dell_XPS_18

Lenovo Horizon صفحه‌ی بسیار بزرگ ۲۷ اینچی دارد. یکی از ویژگی‌های این تبلت این است که با قرار دادن آن در حالت افقی، نرم‌افزار مخصوص آن باز می‌شود. این نرم‌افزار قابلیت‌های زیبا برای صفحه‌ی لمسی بزرگ و چند بازی دارد که می‌توان آن‌ها را چندنفره (دور میز) بازی کرد.

Lenovo_IdeaCentre_Horizon


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 20 خرداد 1392برچسب:hp , hp envy rovo 20 , Tablet , tabletop , تبلت , تبلت , :: 18:44
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 58803
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1